0

Ove Dyrkilde, 15. sep '08 Kl. 09:44
Overvej debatfunktionen
Hvad skal man med en debatfunktion, hvis den politiker der driver hjemmesiden alligevel ikke gider forholde sig til det folk skriver?

Der er temmelig mange, temmelig gamle ubesvarede indlæg her.
Sophie Petersen, 18. sep '08 Kl. 10:35
manglende debat
Du har fuldstændig ret, Morten Helveg er KUN aktiv, når der udskrives valg, ellers render han efter alle mulige kvinder, eller findes på forskellige værtshuse i indre by.

Netop nu har han vel travlt med hende der er fyret fra tv, hende der mente at en neger var en abe... Gad vide, hvad de radikale, der er åbne for andre end dem selv, taler om i krogene...

Han har - som en tidligere har skrevet- kastet smuds på efternavnet Helveg. Han er en plattenslager og drukmås.
Vor herrebevares.
Olav Bo Hessellund, 25. sep '08 Kl. 18:07  
Ja, nedlæg dette debatforum!
Helt enig!
At opfordre til debat forpligtiger. At undlade at besvare indlæg flere uger efter, de er lagt på nettet, er useriøst. Hvis debatindlæg ikke besvares i løbet af højst en uge, tjener et forum af denne art intet fornuftigt formål. Derfor vil jeg give Ove Dyrkilde ret i, at så kan Morten Helveg ligeså godt først som sidst nedlægge dette debatforum - og så undgår folk at blive holdt for nar.

Jeg har ikke altid stemt radikalt, men har altid næret sympati for de radikale, fordi de repræsenterer den borgerlige anstændighed, som efterhånden synes at være forsvundet fra de partier, der i egen selvforståelse opfatter sig som borgerlige. Ikke mindst navnet Helveg Petersen har jeg hidtil opfattet som en slags garanti for denne borgerlige anstændighed. De tider er måske ved at være forbi.

Kan i den sammenhæng ikke befri mig for den tanke, at Morten Helveg Petersens politiske virke er et tidstypisk udtryk for en trend, hvor stræbsomme unge cand.polit.’er og scient.pol’er tilsyneladende først og fremmest betragter politik som en karrierevej til at ”realisere sig selv” snarere end som et kald til at afhjælpe nogle af denne verdens mange urimeligheder. Der er ellers nok at tage fat på, skulle man mene.

Men som sagt: dette forum synes ikke længere noget at tjene formål.
Besvar indlæg
Overskrift
Besked

Navn Husk navn og email
Send mig en email når der kommer svar i tråden.
Valideringskode

Skriv koden som står i billedet herover
Dudal Webdesign